this is me

Namn: frida holmlund
Bor i: ett vitt hus
Singel?: ja...
Födelsedag: 13 juni

Stjärntecken: tvilling
Hårfärg: äkta blondin
Ögonfärg: isblå 
Familj: mor, far & lillasyster

Mina intressen: pilla navelludd.
Favoritmat: mammas mat!! 
Favoritidrott: slalom+jibb

Den bästa boken jag läst: hanna hellquist "karlstad zoologiska" 
Husdjur: damråttan Klas-Kent 
Min bästa vän: har många fina vänner.

Favoritsång: för tillfället: those dancing days - reacing forward lissi dancefloor disaster remix
Favoritprogram på TV: jakten på lyckan, vänner, desperate housewives, solsidan. 
Jag tycker om: det mesta, även fast jag kan verka bitter.
Jag avskyr: det mesta, även fast jag är rätt glad. 
Favoritprinsessa: kronprinsessan victoria, helt klart! 
Jag vill bli: lite vad som helst.
Favoritfilm: into the wild, factory girl, forrest gump, taking woodstock, i am sam.

Om 10 år är jag: i ett främmande land och lever livet med min man och våra två hundar.
Jag skulle helst vilja bo: i en vindsvåning i new york och ha en sommarstuga i durban.
Om jag fick välja föräldrar skulle jag ha valt: min mamma och min pappa .
Därför att: dem är bäst, punkt slut! 
Mest i hela världen önskar jag mig: en hund + egen lya. 

Jag skulle helst hamna på en öde Ö tillsammans med:
hanna hellquist. 
Och allra minst tillsammans med: min värsta fiende.   
Jag vill träffa: hanna hellquist+nour el-refai över en fika och prata om allt mellan himmel och jord, speciellt feminsim.
I högklackat går jag: när jag är trött på platta skor + vill känna mig lite mer kvinnlig. 

Favoritfettbildande käk:
pizza med ruccola, honung, parmaskinka & gorgonzola.
CD:n jag aldrig kommer sluta lyssna på: miike snow - miike snow
Favoritglass: ben&jerry's caramel chew chew.

Kom till mig om du behöver hjälp med: att titta på vänner.
Ett ordspråk som är bra att tänka på: "är det mening att jag ska dö, så dör jag!" hemskt men sant!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hanna Hellquist!! Bäst

2011-03-29 @ 20:47:25
URL: http://ustpop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0